Skip to main content

devilish thot..

aku kurang mengerti akan maksudmu
aku tak suka dileter begitu
aku tak suka diulang tanyang bertubi
kurangkah hormatku jika aku tidak memanggilmu "abang"
kurangkah cinta dan sayangku tanpa perkataan itu?

dalam kemalasan dah tidak kuasaan ..
aku mendapat idea baru
tanduk ku mula menampakkan diri(?)
belang ku mula menampakkan taring(?)
aku tahu apa yang bisa aku lakukan ..
akan ku katakan dgn indah apa yang kau idamkan
am sure gonna irritate u duhai "abang"

Comments

Popular posts from this blog

super fly

we blog later ...

morning & me

Pagi ni smua rasa tak betul. hati meluap2 tapi aku tetap diam, segalanya mendatangkan kemarahan. Sebelum keadaan melarat aku kluar rumah untuk ke office walaupun pagi masih gelap. Berbagai benda berlegar dlm otak entah lah dari semalam aku dah macam gini. sengaja aku tidur awal to avoid talking to lovey. Even the programme on tv loath me to death. pagi ni, issue tudung mustard piss me off, dibdib pulak tak mau buat homework, hump! Dat's it, aku bersiap dan terus kluar. mungkin penat dan tak cukup tidur kot . Suasana pagi di luar segar saje .. entah kenapa langkah ku seakan slow sangat. Im practically dragging my feet, tekak rasa macam tercekik, pathetic kan? Aku lihat2 keliling dan dapat lihat di belakang tempat memungut sampat ada wanita berbaju kurung sedang duduk di situ walaupun tak berapa clear sebab dia di cover dgn kotak2. Aku nampak tuan2 yg membela anjin berlari2 anak, aku nampak ramai nyonya2 berlari2 anak. Haaaiii, aku jugak yg terbelakang. Jarang skali muka aku masam ma...

the after look..

At last i found time to snap few pictures of my kitchen and toilets. Ita a simple one so dun put high hopes on it k, its the time for "zen look" lah ... notice the simplicity? No matter what, new one will always look better kan? They say its nice to hv the same theme for kitchen and kitchen toilet .. so follow lor... my pink toilet ... pink suppose to be romantic mah... so can lomen-lomen lor...