Skip to main content

terima kasih segalanya

Alhamdulilah, ibuk cleared her pneumonia. left lung is fully recoverd, her heart was not swollen anymore but something is showing over the right lung. But still im thankful to Allah and my frens here & there for ur well wishes, doa & care. May Allah bless us all...

feeling a little bit funny cos while im @ work, lovey dan kaum krabat serta cucunya ada di umah. tak pe lah .. tak usah dipenuhkan otak yg dah sedia sakit ni dgn menda2 begini ... tak sihat utk kesihatan mental kihhihi

btw, tadi gie makan kat WokXpress. i had claypot chicken rice and red rubby for desert. Its a year-end happy-get-together lunch with my gd fren shanti : ) we were so damn full that sampai jer ofis both of us took a nap zzzzz ...

Comments

Popular posts from this blog

super fly

we blog later ...

morning & me

Pagi ni smua rasa tak betul. hati meluap2 tapi aku tetap diam, segalanya mendatangkan kemarahan. Sebelum keadaan melarat aku kluar rumah untuk ke office walaupun pagi masih gelap. Berbagai benda berlegar dlm otak entah lah dari semalam aku dah macam gini. sengaja aku tidur awal to avoid talking to lovey. Even the programme on tv loath me to death. pagi ni, issue tudung mustard piss me off, dibdib pulak tak mau buat homework, hump! Dat's it, aku bersiap dan terus kluar. mungkin penat dan tak cukup tidur kot . Suasana pagi di luar segar saje .. entah kenapa langkah ku seakan slow sangat. Im practically dragging my feet, tekak rasa macam tercekik, pathetic kan? Aku lihat2 keliling dan dapat lihat di belakang tempat memungut sampat ada wanita berbaju kurung sedang duduk di situ walaupun tak berapa clear sebab dia di cover dgn kotak2. Aku nampak tuan2 yg membela anjin berlari2 anak, aku nampak ramai nyonya2 berlari2 anak. Haaaiii, aku jugak yg terbelakang. Jarang skali muka aku masam ma...

the after look..

At last i found time to snap few pictures of my kitchen and toilets. Ita a simple one so dun put high hopes on it k, its the time for "zen look" lah ... notice the simplicity? No matter what, new one will always look better kan? They say its nice to hv the same theme for kitchen and kitchen toilet .. so follow lor... my pink toilet ... pink suppose to be romantic mah... so can lomen-lomen lor...