Skip to main content

menyorot kembali

menyorot semula kisah pertemuan semalam, aku rasa ligo pasti janggal dan nervous sebabnya aku dan imshe dah berkawan sejak dari zaman sekolah lagik. Aku tabik dgn keinginan dia bertemu kami berdua. Almaklum, bertemu di cyber sama ke macam bersua muka? Kalau menurut pertemuan aku dgn Wtl dulu .. pertemu 8 mata antara kami memang menyeronokkan. Sampai nama aku "lun" melekat di lidah Wtl tak ke terpinga-pinga mak/bapak yg mendengar ..

Waktu aku sedang berjalan bersama imshe ke Fig & Olive, aku terus terpandang seorang wanita yg baru keluar dari teksi ... hehehe tu dia cek ligo baru sampai. Tak sangka rupa Ligo masih segar ter-register di minda aku rupanya. Masa nak order makan alahai punya lah kecoh .. tu blum masuk bab bercerita tentang rakan2 blogger lagik, cerita yg ditulis di blog .. like the "cat in bikini" - aku ingat aku sorang jer yg tak paham hehehe.. dan tentang pekerjaan baru imshe .. serta perangai anak2 dan our other half. Oh dan tentunya cerita yg paling hangat di pasaran pasal siti lah. i_mshe kata dia memang tak minat siti .. ligo dan aku pulak dgn semangat sekali kata kita minaaattt lah sangat. Tapi kan, si imshe nih on the 21st dia berada di KL .. hmm talking abt tak minat siti .. dia pulak yg nak ke KLCC hehehe. Ternyata, kita bertiga nih banyak perbezaannya .. mungkin itu yg dinamakan opposite attract. Sempat juga aku nyanyikan lagu klasik utk Imshe .. hahaha utk pendengaran Ligo. Sayang sekali aku tak dapat bersama mereka shopping2 di Orchard. Tapi kan ... waktu pulang dari offis semalam aku terasa "the sudden urge" to shop for baby kimi ... i bought 3 tops and 3 pants for him dan 2 t-shirt untuk abang dibdib.

Oh did i tell you, last saturday check-up was Alhamdulilah.. i've gain 2 kg in a month. Aiyooo!!! Baby is growing well and my placenta is in good position. Cuma sekarang2 nih tiap malam pinggang sakit macam nak reput, saaaakkkkkittttt korang! tak bedek!!!

Its raining now, macam mana nak pergi lunch nih??

Comments

Popular posts from this blog

the after look..

At last i found time to snap few pictures of my kitchen and toilets. Ita a simple one so dun put high hopes on it k, its the time for "zen look" lah ... notice the simplicity? No matter what, new one will always look better kan? They say its nice to hv the same theme for kitchen and kitchen toilet .. so follow lor... my pink toilet ... pink suppose to be romantic mah... so can lomen-lomen lor...

im the idiot darling, sorry

i did something bad by "accident". i dun dare to own up!! scared he gonna get angry .. i wish and i pray hard he got back whatever files he stored in his tumbdrive .. cos i accidentally throw it into the washing machine and dry it in the dryer. God! i feel terrible for what i did. Fren, if u love me pls pray for miracle that somehow the thumbdrive is still working or worst come to worst .. he got back up in the office. Ya Allah .. im such an idiot!! and he must be cursing and swearing for having such a bad luck. Pity him .. he stuck wif me, the idiot!

sign

a virgorian and acquarian works well together. there some kindda chemistry between them. heh, all my 3 good frens are acquarians and my partner in crime in the office pun acquarians gak and so are adren & awan .. tak de apa-apa ke?? kuang kuang kuang ... both are talking abt love lost, true love ... entah maybe the biological clock is ticking again kot... errrrrrr hv a gd day smua!