Skip to main content

aloha banglow 15




Posted by Picasa


Posted by Picasa

setiap kali aku nonton '1988, Segaris Sinar' di tv, aku menjadi bertambah semangat utk bersama dgn teman lama. Walaupun setiap kali ber-emailan ada saja yang menyuarakan rasa tak senang atau tersinggung tapi aku percaya, bila semua sudah bertemu mata segala perselisihan pasti hilang .. tak mungkin kelihatan lagi. Kita dah lama bersama .. kecandian, kementelan, kemuraman, ke-blur-an, innocent, decent dan segala kegilaan - itu lah 'KITA'. Sebab itu lah aku teruskan jugak dengan plan untuk berkumpul semula. Walaupun di saat-saat akhir ada yang tak dapat hadir, aku redha tapi aku tetap rindu pada mereka.

kembalinya jun ke sini bersama keluarga menjadikan catalyst utk segalanya berlaku. Seperti waktu sekolah dulu, aku akur bila jun kata "takpe lah wa, kalau dia tak datang, mesti dia ada sebab dia sendiri". Aku diam .. tapi sampai ke hari ini aku masih sangsi dgn sebab dia tidak hadirkan diri, mengapa kali ini berat dia hendak berterus terang. Aku masih ingat lagi suatu hari dulu dia muncul di depan rumah aku .. dia menangis bila ketahui suatu kebenaran yang tersimpan. Kita menangis bersama waktu itu. Tapi kali ini, dia memilih untuk berdiam diri... aku masih terus bertanya.

Terima kasih pada Jun, Aman, Fathini, FathuRahman, Zulkarnain dan Asad kerana sudi bermalam bersama ... sempat pula aku bertemu dgn Kak Ju dan Mak (Jun). Kak Ju kehilangan Abang Jumat pada 24 December 2008 sehari sebelum ibuk pergi. Aku masih lagi menahan sebak bila kak ju kata "kalau ada apa-apa bagi tau.. anggaplah kita macam keluarga". Kak Ju, terima kasih banyak. Your offer means a lot to me, yang masih lagi merasai kehilangan.


Kepada kawan2 semua Kak Jan, Kak Jun, Jah, Leha, Kak Yati, Babang, Lin, Jun, Adek dan Ayu juga .. Semoga, persahabat terus 'Nyala' .. Insyallah.

To my Lovey, thank u so much Dear kerena 'mengizinkan..'

Comments

aqriz said…
bravo to you Lun, kerana meneruskan niat/semangat nak jumpa kawan lama.

thanks to cik taha jugak kan, kerana 'mengizinkan'

i macam rasa i pulak yang dapat green light to have gals' gathering ni :-)

take care ok!
Anonymous said…
Love to see our friends photos. u all looks very happy. Jun still d same joned that time i met at parkway parade.

wa, im very very sorry cant make it at last min. Keadaan ku tak mengizinkan utk hadir bersama kalian. kalian sentiasa di dlm ingatan aku dan kenanagan manis kita sentiasa terpahat di dlm hati aku. kalau ada yang berkecil hati, maafkan aku.
Mama Emmy said…
subhanallah, aku tumpang seronok tengok kalian bersama beriang ria...aku cumer mampu cemburu dari jauh...

wawa, kau kurus... but i can see the light in your eyes having joend around...

congrats on your wonderful organising.. must have meant a lot to many of them... aku cumer tumpang bahagia... hehehe
Salam,
sayang, terpaksa datang lambat sebab kerja...
tapi, sebab tu paling terakhir untuk balik ;D
Ya, seronok duduk ramai-ramai begitu... dan malam semasa perbincangan, terasa "usia" merangkak... rasa macam "orang dewasa"... sebab selalunya rasanya macam muda remaja, ni kesan single-mingle... tapi, malam tu... terasa usia diri, huhu... (dan terasa sangat, kalu lah si dia intan payung juga bersama... tapi, apakan daya, duduknya di awan, semakin jauh dibawa angin, semakin tak tercapai...)...
Apapun, terasa bahagia, malam tu :)

Terima kasih, kakak :)

Wassalam...
The 6 of Us said…
So happy to see my kakak2 meeting up and having a beautiful time savouring each other's presence...its sweet to still be close to good old friends who've each other almost your whole lives isn't it :-) I think its one of the nikmat of studying at maarif ;->

Popular posts from this blog

the after look..

At last i found time to snap few pictures of my kitchen and toilets. Ita a simple one so dun put high hopes on it k, its the time for "zen look" lah ... notice the simplicity? No matter what, new one will always look better kan? They say its nice to hv the same theme for kitchen and kitchen toilet .. so follow lor... my pink toilet ... pink suppose to be romantic mah... so can lomen-lomen lor...

im the idiot darling, sorry

i did something bad by "accident". i dun dare to own up!! scared he gonna get angry .. i wish and i pray hard he got back whatever files he stored in his tumbdrive .. cos i accidentally throw it into the washing machine and dry it in the dryer. God! i feel terrible for what i did. Fren, if u love me pls pray for miracle that somehow the thumbdrive is still working or worst come to worst .. he got back up in the office. Ya Allah .. im such an idiot!! and he must be cursing and swearing for having such a bad luck. Pity him .. he stuck wif me, the idiot!

sign

a virgorian and acquarian works well together. there some kindda chemistry between them. heh, all my 3 good frens are acquarians and my partner in crime in the office pun acquarians gak and so are adren & awan .. tak de apa-apa ke?? kuang kuang kuang ... both are talking abt love lost, true love ... entah maybe the biological clock is ticking again kot... errrrrrr hv a gd day smua!