Skip to main content

Duhai ..

Duhai taman langitku, aku kini sudah berpindah 'workstation'. Aku tidak lagi lone ranger seperti dahulu tapi aku lebih biasa bersendiri dari duduk beramai- ramai bersama teman yang lain. Duhai taman langitku, ruang utk aku bersama mu nampaknya semakin sempit dan kecik tapi aku akan tetap usahakan agar kau tidak jauh dari hatiku.


Adib sudah semakin besar, mencapai umur 9 tahun, dia semakin tinggi, kuat makan, tidur dan main. Karikulum sekolah pula makin mencabar susahnya, kadangkala mencabar jugak kesabaran ini bila mengajar Adib. Kesian dia bila kene marah, tapi aku harap suatu hari Adib akan paham yang marah itu tandanya sayang. Dan sayangku pada Adib sehingga menyusuk jiwa. Adib jangan lupa ya boy I love you. Kita belajar sama2 sehingga Adib jadi anak pintar yang rajin lagi beradab ya, boy.

Baru-baru ini, ayah dah mula sakit-sakit. Mula dari terkena kayap, disusul pula tak boleh buang air kecil/besar lepas tu dah ok dan 2 hari lepas, tak boleh buang air besar pula. Alhamdulilah, Adik-adik aku ada membawa ayah ke doktor, mengambil obat dan seterusnya membawa ayah ke hospital. Doktor mula suspect ada tumbuhan dlm perut ayah yang menghalang dari najis berlalu. Kata adik kalau betul ayah pun kene cancer nampaknya 'our fate are seal'. Ya betul sangat, dan kalau cancer ertinya aku akan mati cepat!! Alhamdulilah, selepas buat scope dan scan doctor kata ayah ok, semuanya normal. Cuma ada infection sikit. Alhamdulilah, what a relief ...

Aku terima sms dari Jimi minggu lepas mungkin kerana rasa bersalah kerana tak sempat nak balas sms Jimi, aku mimpikan dia. Dalam mimpi Jimi datang ke sini seorang. Hani tak dapat ikut, tapi aku seronok ikut Jimi shopping utk Hani hihihi .. sms masih belum sempat aku balas kerana hp aku hang dan terpaksa di reinstall program baru. Maknanya segala khazanah dlm iphone ku kaput!!

Comments

Popular posts from this blog

the after look..

At last i found time to snap few pictures of my kitchen and toilets. Ita a simple one so dun put high hopes on it k, its the time for "zen look" lah ... notice the simplicity? No matter what, new one will always look better kan? They say its nice to hv the same theme for kitchen and kitchen toilet .. so follow lor... my pink toilet ... pink suppose to be romantic mah... so can lomen-lomen lor...

im the idiot darling, sorry

i did something bad by "accident". i dun dare to own up!! scared he gonna get angry .. i wish and i pray hard he got back whatever files he stored in his tumbdrive .. cos i accidentally throw it into the washing machine and dry it in the dryer. God! i feel terrible for what i did. Fren, if u love me pls pray for miracle that somehow the thumbdrive is still working or worst come to worst .. he got back up in the office. Ya Allah .. im such an idiot!! and he must be cursing and swearing for having such a bad luck. Pity him .. he stuck wif me, the idiot!

sign

a virgorian and acquarian works well together. there some kindda chemistry between them. heh, all my 3 good frens are acquarians and my partner in crime in the office pun acquarians gak and so are adren & awan .. tak de apa-apa ke?? kuang kuang kuang ... both are talking abt love lost, true love ... entah maybe the biological clock is ticking again kot... errrrrrr hv a gd day smua!